Atermes versie 1.6 released

Vandaag is de nieuwe release van Atermes, versie 1.6 vrijgegeven voor productie. Onze premium klanten hebben vooraf de nieuwe versie kunnen testen in hun testomgeving.

Voor al onze klanten zijn uitgebreide release notes beschikbaar. Hieronder een korte samenvatting van enkele belangrijke verbeteringen. Voor meer informatie over Atermes en de mogelijkheden voor Atermes voor uw organisatie kunt u contact opnemen via de contactpagina van deze website. Atermes heeft en Light versie, Basis versie en een uitgebreide Premium versie beschikbaar. Voor ieder budget wat wils.

Aanpassingen in deze release

Hieronder de een samenvatting van enkele belangrijkste aanpassingen, mede ontwikkeld naar aanleiding op verzoek van onze klanten . Onze klanten kunnen de uitgebreide release notes via de Atermes applicatie bekijken.

Clientportaal

  • uren accorderen door client
  • herinnering afspraak intake
  • verzoek intake gegevens aan te vullen
  • uitbreiding adressen met toekomstig adres

Medewerkersportaal

  • wachtwoord herstel
  • gebruik op tablet verbeterd
  • reisafstand berekend

Zorg client

  • datum laatste Vecozo check zichtbaar

Zorg dossier

  • Client verzoek om intake gegevens in te vullen
  • scherm communicatie log verbeterd
  • scherm urenregistratie verbeterd

Planning zorginzet

  • Toevoegen notitie bij partus inzet
  • Toevoegen notitie bij kraamzorg inzet

Administratie debiteuren/Loon

  • Bij retourinformatie van verzekeraar wordt afgekeurd bedrag getoond
  • Extra filter voor loon toegevoegd

Beheer bedrijfsgegevens

  • instellen herinnering voor intake
  • nummers voor declaratie en factuur geharmoniseerd

Beheer configuratie

  • diverse nieuwe templates toegevoegd
  • goedkeuren emails (clientportaal)

De bovenstaande toevoegingen en aanpassingen zijn vanaf 3 oktober 2017 beschikbaar in alle versies van Atermes.